تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

سعی می گردد یک سری از آموزش های انواع تست غیر مخرب در این وبلاگ قرار بگیرد

نویسندگان

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 

با توجه به سوابق و تجربیات چند ساله اخیر، ما به جرات اعلام می نماییم بهترین و کاملترین طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان در ایران را انجام داده و به مردم عزیز ارائه می نماییم.

علت ارزان بودن فروشگاه اینترنتی؟

1: هسته فروشگاه اینترنتی ما به گونه ای طراحی شده است که مشتریان براساس نیازهای خود بتوانند به سادگی سایت و فروشگاه خود را بروزرسانی نمایند و از هرامکانی که مورد نیاز خود هست استفاده نمایند،در این مسیر هیچ نیازی به تخصص خاصی در زمینه برنامه نویسی وجود ندارد.

2: دراین فروشگاه از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی استفاده شده و همین امر باعث می گردد تا نیازی نباشد که جهت هر شخص یک فروشگاه اینترنتی از ابتدا نوشته و پیاده سازی گردد. 

3: ما دارای یکی از کاملترین فروشگاه های ایران از نظر امکانات را دارا می باشیم و این مورد به تمامی مشتریان ما این امکان را می دهد تا براساس نیاز خود تنها از امکاناتی که در فروشگاه لازم دارند استفاده نموده و اگر نیاز به امکان خیلی خاصی هم باشد می توان به صورت پلاگین آن را برنامه نویسی کرده و در فروشگاه آن فرد قرار دهیم، این مطلب به این عنوان است که تمامی موارد لازم جهت طراحی فروشگاه اینترنتی از قبل نوشته و برنامه نویسی شده است و این امر باعث کاهش هزینه ها و قیمت فروشگاه اینترنتی ما می گردد.

4: افراد مختلف دارای سلیقه های مختلفی می باشند و این مسئله در طراحی سایت باعث بوجود آمدن مشکلاتی می گردد که احتیاج به برنامه نویسی مجزا و نحمیل هزینه های گزافی به خریدار می شود، حال ما با استفاده از تجربیات برنامه نویسان خود توانسته ایم که این مشکل را برطرف نماییم. برای حل این مشکل ما طرحهای متنوعی را از قبل آماده نموده و در اختیار شما قرار داده ایم که با توجه به تعداد طرح ها و رنگبندی های متنوع برای هر طرح شمارا از هرگونه هزینه احتمالی جهت انتخاب قالب بی نیاز می کند، شما به راحتی میتوانید قالب فروشگاه اینترنتی خود را از بین این طرح ها انتخاب نمایید. 

5: فروشگاههای اینترنتی حرفه ای برای کار نیاز به پردازش و رم بسیار زیادی دارند، از سوی دیگر هاست های اشتراکی بین کاربران بسیار زیادی به اشتراک گذاشته می شوند و فقط 1% منابع در اختیار شما قرار می دهند یعنی اگر سرور رم 16 گیگا بایت داشته باشد شما فقط از 1% آن می توانید استفاده نمایید که این هاست ها اصلا برای یک فروشگاه اینترنتی قوی و حرفه ای مناسب نمی باشد. درنتیجه احتیاج است که هاست های گرانقیمت و یا سرور های مجازی تهیه گردد که این عمل باعث افزایش قسمت سایت می شود. ما برای حل این مشکل سرورهای اختصاصی بسیار قوی دراختیار داشته که فروشگاه شما برروی این سرورها قرار می گیرد در نتیجه هزینه بسیار پایین می آید.

  • ndt web

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.