تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

سعی می گردد یک سری از آموزش های انواع تست غیر مخرب در این وبلاگ قرار بگیرد

نویسندگان

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۸
مهر
۹۵

هم اکنون نگرانی عمومی درباره مطالب موجود در اینترنت وجود دارد. بعضی از جدال آمیزترین آنها تخلف در حق نشر، جعل هویت و مکالمه تنفر آمیز هستند که وجود دارند و قانونی کردن آنها مشکل است. اما می‌شود با یک تعهد اخلاقی متعهد شد و به خود و جامعه خدمت کرد (مرتضی جانجانی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

  • ndt web
۲۶
مهر
۹۵

بر روی آثار اینترنت بر مغز انسان مطالعات زیادی انجام شده‌است. نیکلاس کار(به انگلیسی: Nicholas Carr) ادعا می‌کند که اینترنت تفکر عمیق را که عامل خلاقیت واقعی است کاهش می‌دهد. او همچنین می‌گوید که پیوندهای فرامتن و تحریک بیش از حد، به این معنی است که مغز باید بیشتر توجهش را بر روی تصمیمات کوتاه متمرکز کند. او همچنین بیان می‌کند که اینترنت مغز را غرق در اندیشه می‌کند که باعث آسیب رسیدن به حافظه بلند مدت می‌گردد. شمار فراوان محرک‌ها در اینترنت منجر به بار شناختی(Cognitive Load) سنگینی برای مغز می‌شود که یادآوری هرچیزی را مشکل می‌سازد.[۲۱][۲۲]

استیون پینکر (به انگلیسی: Steven Pinker)، روانشناس، نظری مخالف دارد. او به این نکته اشاره می‌کند که افراد بر روی آنچه انجام می‌دهند کنترل دارند و بنابراین این پژوهش و استدلال هرگز طبیعت انسان را در نظر نداشته‌است. او می‌گوید «تجربه ظرفیتهای پردازش اطلاعات مغز را عوض نمی‌کند» و ادعا می‌کند که اینترنت باعث باهوشتر شدن انسانها شده‌است.

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
  • ndt web
۲۴
مهر
۹۵

اینترنت به دلیل خصوصیاتی چون قابلیت استفاده و دسترسی گسترده آن، اشکال کاملاً جدیدی از تعاملات، فعالیتها، و سازماندهی‌های اجتماعی را پدیدآورده‌است. وبگاه‌های شبکه‌های اجتماعی چونفیس‌بوک، توییتر و مای‌اسپیس روشهای جدیدی برای معاشرت و تعامل خلق کرده‌اند. کاربران این سایتها قادرند اطلاعات گوناگونی به صفحات خود بیفزایند، علایق مشترکی را دنبال کنند و به دیگران مرتبط شوند. وبگاه‌هایی مثل لینکداین به پرورش ارتباطات حرفه‌ای و تجاری می‌پردازد. یوتیوب و فلیکر هم در زمینه ویدیوها و تصاویر کاربران تخصص دارند.

  • ndt web
۱۸
مهر
۹۵

اولین سایت اطلاع رسانی در مورد مجالس و مراسم ترحیم و تسلیت

ایران ترحیم

#تسلیت

https://twitter.com/Vahid_Monfred

http://www.irantarhim.ir

  • ndt web
۱۸
مهر
۹۵

بازرسی جوش و تست غیر مخرب و تست NDT در ایران

بازرسی جوش

#NDT

https://plus.google.com/u/0/b/100770618159514094777/?pageId=100770618159514094777

https://twitter.com/Vahid_Monfred

http://www.pinendt.com

  • ndt web
۱۸
مهر
۹۵

شیک ترین و بهترین لباس زنانه را از ما بخواهید

 لباس زنانه

#لباس_زنانه

https://www.facebook.com/ladysposh

https://plus.google.com/u/0/b/105175866862540638829/?pageId=105175866862540638829

https://www.instagram.com/ladysposh

https://telegram.me/ladyposh

https://twitter.com/Vahid_Monfred

http://www.ladyposh.ir

  • ndt web
۱۸
مهر
۹۵

طراحی فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت

به تعدادی محدود با قیمت استثنایی فقط 500 هزار تومان

طراحی سایت با جدید ترین متد و کمترین زمان ممکن در ایران

 طراحی سایت

#طراحی_سایت

https://www.facebook.com/worldsiteco

https://plus.google.com/u/0/b/108137393664091911351/?pageId=108137393664091911351

https://www.instagram.com/worldsiteco/

https://telegram.me/worldsite

https://twitter.com/Vahid_Monfred

https://goo.gl/CEmp0b

http://www.worldsite.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86.html

  • ndt web
۱۸
مهر
۹۵

رایج‌ترین زبان برای ارتباطات در اینترنت زبان انگلیسی است. این ممکن است ناشی از زادگاه اینترنت و همچنین نقش زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی باشد. ناتوانی رایانه‌های اولیه - که اغلب در آمریکا ساخته می‌شدند - در پردازش نویسه(کاراکتر)های به جز گونه انگلیسی الفبای لاتین نیز ممکن است با این موضوع مرتبط باشد. پس از انگلیسی(۲۸٪ از بازدیدکنندگان وب)، پرخواهان‌ترین زبانها در وب جهان گستر عبارتند 

  • ndt web
۱۷
مهر
۹۵

اشتراک فایل نمونه‌ای از انتقال مقادیر بزرگ داده از طریق اینترنت است. یک فایل رایانه‌ای را می‌توان به صورت پیوست نامه الکترونیکی به دوستان و همکاران فرستاد. می‌توان آن را دریک وبگاه ویا اف تی پی سرور(FTP Server) بارگذاری (Upload) نمود تا به آسانی توسط دیگران بارگیری(Download) شود. می‌توان آن را در یک «مکان مشترک» در یک کارسازپرونده(File Server) قرار دارد تا به سرعت و آسانی در اختیار همکاران قرار گیرد. 

  • ndt web
۱۴
مهر
۹۵

پست الکترونیک یکی از سرویسهای ارتباطی مهم در دسترس بر روی اینترنت است. مفهوم فرستادن پیامهای متنی الکترونیکی که به گونه‌ای به نامه‌ها و یادداشتهای پستی می‌ماند، قدمتی بیش از اینترنت دارد. امروزه یکی از مسایلی که می‌تواند حائز اهمیت باشد درک تفاوت بین پست الکترونیک اینترنتی و سامانه‌های پست الکترونیکی داخلی است. 

  • ndt web