تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

سعی می گردد یک سری از آموزش های انواع تست غیر مخرب در این وبلاگ قرار بگیرد

نویسندگان

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۶
فروردين
۹۶

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 

با توجه به سوابق و تجربیات چند ساله اخیر، ما به جرات اعلام می نماییم بهترین و کاملترین طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان در ایران را انجام داده و به مردم عزیز ارائه می نماییم.

علت ارزان بودن فروشگاه اینترنتی؟

  • ndt web
۲۱
فروردين
۹۶

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

دنیای امروزی دنیای سرعت در ارتباط است، یعنی شما هرقدر بتوانید با دیگر افراد جامعه ارتباط بیشتری در زمان کمتری داشته باشید موفق تر خواهید بود حال این موفقیت می تواند در زمینه مالی، سیاسی، ورزشی و ... باشد.

در زمانهای گذشته برای ارتباط بین افراد راه های مختلفی وجود داشت که با پیشرفت علم و تکنولوژی این راه ها سریعتر و امن تر گردید، در حال حاضر مطمئن ترین راه برای معرفی شما به مردم و ارتباط برقرارکردن بین عموم مردم داشتن سایت می باشد.

قبلا زمانیکه استانهای تهران و البرز با هم یکی بودند مردم بیشتر به افراد و موسساتی که در زمینه طراحی فعالیت داشته اند در شهر تهران مراجعه می کردند ولی در حال حاظر شرکت و موسسات بسیار قوی و خوبی  بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج (استان البرز) فعالیت می کند.

  • ndt web
۱۹
فروردين
۹۶

داد و ستد 12 هزار تن مواد شیمیایی در بورس کالا


به گزارش صنعت نیوز، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا امروز معامله 12 هزار و 327 تن مواد شیمیایی را تجربه کرد.


در این روز یک هزار تن گندم خوراکی، 55 تن جو دامی و 700 تن شکر سفید در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.


همچنین 15 هزار تن وکیوم باتوم، 3 هزار تن لوب کات و 2 هزار تن گوگرد نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.


تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز معامله 8 هزار تن قیر 6070 را تجربه کرد.

  • ndt web
۱۴
فروردين
۹۶

لباس و حجاب در ایران

حجاب در لغت به معنای پوشیدن و پرده به کار رفته و در هیچ موردی اصالتاً به نوع و سبک لباسی که پوشیده می شود ، اطلاق نشده است. اگر چه حجاب با پوشش اسلامی یکی از دستورات حکیمانه و سعادت بخش دین مبین اسلام است که از هنگام اسلام آوردن مردم ایران در دو قرن نخست هجری، توسط اهالی این سرزمین مورد پذیرش واقع شده ، ولی تحقیقات نشان می دهد که جایگاه حجاب در ایران از زمانهای پیشتر شناخته شده بوده و به نوعی دیگر حجاب و پرده نشینی زنان مرسوم بوده است. چه این که شرایط حاکم بر انتخاب لباس می تواند نشأت گرفته از موقعیت فرهنگی و شرایط اقلیمی باشد. بیشتر منظور از حجاب داشتن لباس زنانه پوشیده است مثل آویستا که کاملا همه بدن را می پوشاند.

یکی از شاخه های شناخت فرهنگ ادوار گذشته هر تمدنی، تاریخ لباس و پوشاک است. مردان ایرانی در تمامی ادواری که نشانه هایی از پوشش آنها در دست داریم، نیز حجاب در معنای مخالف برهنگی را داشتند و اصولاً برهنگی در فرهنگ ایرانی امری مذموم به شمار می رفته است. شاید این مفهوم را هنگام مقایسه با تمدنهای همزمان با تمدن ایرانی بهتر درک کنیم.

بررسی پوشش مردان و زنان ایرانی نه تنها ما را با ظاهر افرادی که در گذشته زندگی می کردند، آشنا می کند، بلکه شناخت بسیاری از مسایل مانند انواع بافته های نساجی نوع و طرح آنها و خیلی موارد دیگر را به ما می دهد.

ایرانیان از عهد کهن تا چندی پیش درباره لباس پوشیدن تغییر نگرش اساسی نداشته اند، اگر چه در گذر زمان سعی کرده اند شیوه لباس پوشیدن را متناسب با شرایط متغیر زمانه خود هماهنگ سازند، ولی در مجموع متفاوت تر از ساکنان کشورهای اروپایی بوده اند. سنگ نگاره های به جا مانده از عهد باستان هم نشان می دهد که جوامع شرقی از جمله ایران و مناطق دیگر همچون تمدن «تدمر» در سوریه علی رغم تأثیرپذیری از معماری یونانی و رومی، باز هم حال و هوای شرقی خود را حفظ کرده اند که این در سنگ نگاره ها و پیکرهای تقریباً پوشیده از لباس به یادگار مانده از آن دوران خود را نشان می دهد.

تاریخ لباس بخشی از تاریخ تمدن است که در آن تحولات شکل و فرم لباس از قدیمی ترین ایام تا زمان خاصی مورد بررسی و مطالعه و تحقیق قرار می گیرد و با تغییر این نوع پوشاک رفتارهای فرهنگی و اجتماعی آن جامعه نیز دستخوش تغییر و تحول می گردد. در هر جامعه مطالعه این بخش از تاریخ رازهای نهفته ای در مورد مردم آن دوران را برای ما روشن می سازد.

پوشاک در شهر سوخته

شهر سوخته زابل شهری پنج هزار ساله در دل کویر است که آشکار شدن اسرار نهفته اش در هر فصل کاوش توسط باستان شناسان، مردم دنیا را حیرت زده به سوی خود جلب می کند. سیستان به خصوص شهر سوخته از لحاظ موقعیت خاص اقلیمی، سیاسی و فرهنگی مرکز ارتباطات تمدنهای بزرگ ماوراء النهر، بین النهرین و هند و چین به شمار می رفته است.

شهر سوخته تنها جایی است در ایران که حدود هفتصد، هشتصد نوع پارچه از ظریف و خشن و کتانی شکل در آن یافت شده است و این به خاطر شرایط اقلیمی شهر سوخته است که توانسته پارچه ها را خیلی خوب نگه دارد.

مدارک و اسناد مربوط به پوشاک در ایران باستان از نظر منبع مطالعاتی به چند گروه تقسیم می شود؛ دوران پیش از تاریخ، پیش از دوران ایلامی ها و بعد هم هخامنشیان و دیگری هم دوران ایلامی به بعد تا دوران اسلام است.

از دیگر طرح های لباس می توان به لباس ورزشی، لباس عروس، لباس اسلامی، لباس نامزدی و لباس فصلی اشاره کرد.

  • ndt web
۱۴
فروردين
۹۶

هنر ایرانی

هنر ایرانی هنری استثنایی، خاص و غنی‌ترین میراث هنری در کل جهان بوده و دارای تاریخچه ای به قدمت تاریخ می باشد.

سیر تکاملی هنر ایرانی را در ریشه حوادث تاریخی این کشور می توان یافت.

بنظر می رسد که آب و هوای متفاوت ایران اثر خود را بر ساکنان اولیه این سرزمین در پیدایش هنرهای گوناگون در دوره های تاریخی گوناگون داشته است.

خانه ها در ایران قدمتی بین ۶ تا ۸ هزار سال دارند، حفاری های باستان شناسان آثار هنری بسیار مهمی مشتمل بر نقاشی های غارنشینان، لوازم خانه و ابزار فلزی، سفالی و ابزار جنگی را به ما نشان می دهند.

نکته جالبی که در مطالعه هنر ایرانی بنظر می رسد این است که هنر ایران مستقل از مکان و زمان پیدایش، منعکس کننده روحیه و تمایلات ایرانی ها می باشد نکته دیگری که بنظر می رسد تنوع آثار هنری است و این امر نشان می دهد ایرانیان باستان در مناطق مختلف با توجه به شرایط زندگی دارای مهارت های بالایی بوده اند.

هنر ایران از بیش از سه هزار سال پیش از ظهور دولت قدرتمند هخامنشیان در ایران پایه گذاری شده است.

هنر این عصر ترکیبی است از هنر اقوام گوناگونی که تابع پارسیان بوده اند و هخامنشیان با بهره گیری مناسب از این هنرهای مختلف و ریختن کلیه جلوه های هنری اقوام و ملل مختلف در یک قالب به هنر خود اعتلا بخشیده اند.

از دیگر جلوه های هنری این دوره رواج هنر کنده کاری، حجاری، پیکر تراشی، فلزکاری، کاشی سازی و قالی بافی است.

آثار برجا مانده عمق پیشرفت هنرمندان ایرانی را در این رشته های هنری به تصویر می کشند. نقش برجسته های تخت جمشید نیز در زمره  گنجینه  هنر دوره ایران هخامنشی به شمار می روند که هر یک مجموعه ای از تصاویر غنی و نقوش دوران هخامنشی را به نمایش می گذارند و علاوه بر آن گویای بسیاری از آداب و رسوم رایج آن دوران بوده اند.

آثار فلزکاری نیز در این دوره ، برجسته و چشمگیر است. اشیاء فلزی هخامنشیان بیشتر از طلا، نقره و برنز ساخته می شده است و از مهمترین آثارکشف شده ،  ارابه ی زرینی است که چهار اسب در جلوی آن قرار دارد و دو پیکره  آدمی بر روی نیمکت ارابه نشسته اند.

فرش بافی از دیگر جلوه های بارز هنر ایرانی در زمان هخامنشیان است. این هنر به سبب از بین رفتن اکثر فرش های ایران در عهده باستان چندان مورد مطالعه دانشمندان قرار نگرفته بود ولی در اواخر دهه 1950 میلادی با کشف یک فرش 83/1×2 متری که به همراه آثار نفیس دیگر در یخ های سیبری کشف شد جلوه ای دیگر از هنر هخامنشی را در معرض دید بینندگان قرار داد.

این فرش در محلی به نام (پازیریک) کشف گردید و بعدها به همین نام معروف شد. نوع بافت و ظرافت و نقش این قالی گویای مهارت و تبحر هنرمندان بافنده هخامنشی و نشانگر سنت دیرپای بافت فرش ایران است که قدمت آن را به دو هزار و پانصد سال و شاید بیشتر بازمی گرداند.

پیکرتراشی ، دیگر جلوه  هنری دوره هخامنشی است.

  • ndt web
۱۴
فروردين
۹۶

کسب و کار

شما در طول مسیرکسب و کارتان موفقیت ها و شکست های فراوانی را تجربه خواهید کرد ، هیچ وقت به خاطر شکست نا امید نشوید و مهم تر اینکه بعد از موفقیت مغرور نشوید. در تمام اوقات سعی کنید واقع بین باشید و موقعیت فعلی خود را همانگونه که هست ببینید. اگر می خواهید کسب و کار موفقی داشته باشید باید سعی کنید از گرفتن تصمیم های هجانی خودداری کنید ، کسب و کاری موفق است که آهسته و پیوسته به جلو حرکت کند. بسیاری از کسب و کار ها بوجود می آیند در مدت کوتاهی پیشرفت می کنند و پس از مدت کوتاهی هم از بین می روند که متاسفانه بیش از ۸۰% کسب و کار های تازه تاسیس به این عاقبت دچار می شوند.

کلیه کسب و کارها برای دستیابی به جایگاه مورد نظرشان در بازار، احتیاج به شناساندن محصولات خود به عموم مردم را دارند. در این راه ما به شما پیشنهادهایی را ارائه می دهیم که بتوانید موفقیت خود را تضمین کنید.

برای کسب و کار خود تبلیغ کنید و در این راه از روشهای متنوعی استفاده نمایید. روشهای پیشنهادی ما برای شما تبلیغات پیامکی و استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل و همچنین استفاده از تبلیغات بنری در سایت های خاص و دارای اولویت بالا.

خلاقیت و نوآوری را افزایش دهید و صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را ترغیب کنید تا با افزایش بهره وری و نوآوری ضمن کسب سود و سهم بیشتر، کالا و خدمات با کیفیت تری به مشتری عرضه نمایند.

پنج مرحله رشد و توسعه

اگر به عنوان مدیر یا صاحب کسب و کاری برای پیشرفت برنامه ای دارید با به کار بستن مراحل زیر می توانید این فرایند را تنظیم کنید.

وضعیت کنونی خود را اندازه بگیرید.

عملیات اصلاحی را که باید انجام شود سازماندهی کنید.

هزینه ها را کاهش دهید.

مشتریان و فرصت های بیشتری بیابید.

  • ndt web
۱۴
فروردين
۹۶

طراحی سایت واکنش گرا و ریسپانسیو

بسیاری از افراد، سازمانها و شرکتها در ایران ضرورت داشتن یک وب سایت را درک کرده اند اما آیا هر وب سایتی جوابگوی نیازهای مخاطبانشان هست و استانداردهای اولیه طراحی وب در آنها رعایت شده است؟

در دنیای امروز داشتن یک وب سایت امریست لازم و ضروری ولی هر وب سایتی را که شما تهیه بفرمایید لازما برای شما موفقیت و توسعه در کسب و کار را به همراه نخواهد داشت.

مهمترین بخش در این وادی طراحی سایت به صورت واکنش گرا و ریسپانسیو می باشد.

در سال 2017  حتی تصور داشتن یک وبسایت بدون واکنش گرایی یا همان قابلیت دیسپانسیو غیر ممکن است. اصطلاح واکنش گرایی در بین بیشتر طراحان وب سایت به گونه ای رواج پیدا کرده که دیگر شخصی نمیگوید طراحی وب سایت واکنش گرا و فقط میگویند طراحی وب سایت و  یا  طراحی فروشگاه اینترنتی  که در حال حاضر منظور از این دو دقیقاً یکی است.

به طور کلی حرف از طراحی وب سایت واکنش گرا همه جا وجود دارد.مانند عموم سایت ساز ها.

ظهور طراحی وب سایت واکنش گرا با گسترش استفاده از موبایل پدیدار شد.

طراحی سایت بصورت ریسپانسیو تنها راه باقی ماندن در رقابت.

بازدید سایت از موبایل و اسمارت فون ها به سرعت به 50 درصد از ترافیک بازدید وب سایت ها دست پیدا خواهد کرد.

با این رشد طراحی سایت واکنش گرا به یک اصل اقتصادی نیز تبدیل می گردد.

طراحی سایت بصورت واکنش گرا باید پاسخگوی تمامی دستگاه های جدید و تکنولوژی های جدید باشد.

در این بین می توان با استواده از برخی امکانات که پرکت های بزرگ برنامه نویسی مانند ماکروسافت در اختیار برنامه نویسان قرار میدهند یک تعاملی بین سایت های ریسپانسیو و همچنین اپلیکیشن های مخصوص سایت ایجاد کرد که سایت در هر دستگاه و حتی اسمارت فونی بتواند تمامی قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

منبع: پرتال کاج

  • ndt web