تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

تست غیر مخرب

آموزش انواع تست غیر مخرب

سعی می گردد یک سری از آموزش های انواع تست غیر مخرب در این وبلاگ قرار بگیرد

نویسندگان

افزایش بازدید سایت

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

افزایش بازدید سایت

در حال حاظر طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت به امری لازم و ضروری تبدیل شده است و همچنین به علت وجود رقبا باید سایت شما دارای قابلیت های خاصی باشد که شما بتوانید برای فروش محصولات و ارائه خدمات آنلاین با دیگر رقبا رقابت نمایید.

با این حجم سایت ها و با وجود طولانی شدن فهرست نتایج گوگل به خاطر گنجاندن تبلیغات  برای شما خیلی سخت است که بتوانید بدون پول دادن به گوگل بیشتر دیده شوید.

الگوریتم گوگل که رتبه سایتها را محاسبه می کند مثل یه راز سربسته می ماند. هرچند بزرگترین عامل تعیین کننده رتبه گوگل بیشتر همان بک لینکها است که در بیشتر سایتها می بینید.

متأسفانه هیچ راهی هم نیست که بتوانید سریع تر برای سایتتان لینک های بیشتر بگیرید یا خودتان را  روی صفحه اول گوگل ظاهر کنید.

این مقاله چند روش معرفی می کند که می تواند توی این کار به شما کمک کند.

همه عاشق معامله های خوب هستن و معمولا سازمانها و شرکت های دیگر هم دوست دارند چنین مزایایی به مشتریان ارائه بدهند. ارائه یه تخفیف استثنایی به یک سازمان روش مؤثری برای لینک گرفتن است. مثلا شما با ساخت فروشگاه اینترنتی و ارائه آن به خیریه ها می توانید دارای بک لینک شوید.

شما می توانید امکانات خود را برای سایتهای مختلف بفرستید تا آنها از این امکانات در سایت خودشان بهره ببرند مثلا اگر طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی انجام می دهید امکانات فروشگاه اینترنتی خود را برای تمامی سایت های طراحی بفرستید.

دنبال صفحات وبی بگردید که از کسب و کار یا سایت شما یاد کردند. در این سایت ها یا انجمن ها به تبادل لینک با مدیر آنا ن بپردازید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که سایتها انجام می دهند انتخاب کلید واژه های اشتباه است. باید وقت بذارید و کلیدواژه هایی که برای مشتریان مهم است را انتخاب کنید.

شما با سایت ساز های موجود به راحتی می توانید سایت خود را طراحی و با دیگر افرادی که از این سایت ساز آنلاین استفاده می کنند ارتباط برقرار نمایید.

موتورهای جست‌وجو این روزها بر اساس میزان لینکهایی که به سایت شما وارد می شود به شما ارتقای رتبه می دهند. سعی کنید از سایتهایی با رنک های بالا و خوب یک یا دو لینک خریداری کنید و به طور مداوم به این کار ادامه دهید. البته یک نکته باید توجه نمایید که با توجه به سیستم گوگل و نظارتی که روی لینکها و ورودی و خروجی‌های لینک سایت‌ها دارد باید توجه کنید که از بیش از دو سایت لینک خریداری نکنید. همچنین در صورتی که میخواهید به سایت‌های رنک پایین لینک بفروشید، بیش از 7 لینک به سایت‌ها نفروشید. در غیر این صورت قوانین گوگل را نقض کرده اید .

محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است

استفاده از محتوای پایین و متوسط می تواند موجب کاهش بازدیدکنندگان و عدم علاقه بازدیدکنندگان باشد. برای افزایش شمار بازدیدکنندگان بهتر است از مطالب عام پسند با بیانی منحصر به فرد و با محتوای عالی استفاده نمایید.

دسترس‌پذیری سایت

مطمئن باشید که سایت شما در تمامی موتورهای جست‌وجو معرفی شده است. برای مطالب خود توضیحاتی تعیین کنید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید.

بهینه‌ سازی سرعت سایت

وجود یک تصویر گویای هزار کلمه است اما توجه داشته باشید که عکس بیش از اندازه بزرگ مقدار زیادی سرعت بارگزاری را کاهش میدهد. توجه داشته باشید از تصاویر کوچک و کم حجم  استفاده نمایید و به جای متن هرگز از عکس جایگزین استفاده نکنید.

از برنامه‌نویسی کارآمدجهت طراحی سایت خود استفاده نمایید مانند  ASP.NET و سعی نمایید که استانداردهای کدنویسی اراده شده از طرف شرکت های بزرگ را مراعات نمایید.

منبع: پرتال کاج

  • ndt web

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.